Vásárlás menete
Kedves Vásárló!
Szeretnék gyorsan egy kis ismertetőt adni Neked a rendelés menetéről a webshopunkban.
A rendelésed leadása után e-mailben kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt, ami garantálja azt, hogy a rendelésedet lezártad és beérkezett hozzánk. Innentől kezdve mindenről e-mailben fogunk tájékoztatni a csomagoddal kapcsolatban. Amennyiben valami probléma lenne a részünkről a rendeléssel kapcsolatban (már nem áll rendelkezésünkre az adott termék, mert a napi árusítás folyamán elfogyott) személyesen is fel fogunk keresni telefonon.
Ha a rendelés státusza "feldolgozás alatt"-ra vált, akkor már elkezdtük előkészíteni a csomagodat a futárszolgálat számára. Ilyenkor nyugodtan elindíthatod a banki átutalást, ha ezt az opciót választottad. Az ehhez szükséges adatokat megtalálod lentebb. Az utalás megérkezését e-mailben is visszaigazoljuk.
Ha a rendelésed státusza "elküldve"-re vált, akkor a csomagodat átadtuk a futárszolgálat munkatársának. A kiszállítási idő várhatóan 1 munkanap (hétvégén nincsen csomag kiszállítás). A kiszállítás idejéről a futárszolgálat fog SMS-ben vagy e-mailben értesíteni.
Számládat elektronikusan küldjük meg az általad megadott e-mail címre, ezért kérlek figyelmesen töltsd ki, hogy a számlát biztosan megkapd!
A csomagod átvétele után 14 napos visszafizetési garanciát vállalunk. Amennyiben a termék(ek) nem felelnek meg számodra nyugodtan vissza tudod küldeni nekünk. Ennek a költsége téged terhel, de a segítségedre tudunk lenni. A visszáru-csomagot megrendelheted nálunk is, hogy neked csak a csomagot keljen előkészítened a futár számára. Ezzel kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal.
Remélem, hamarosan a Te csomagodat készíthetem el!
Üdv:
Lilla
Elérhetőségeink:
E-mail: best@bestdivat.hu
Mobil: 06-30/1612431
Ügyfélszolgálati idő: Hétfő - Péntek: 09:00 - 16.00